tiistai 20. toukokuuta 2014

20.5. + Uutta ulkoasua

Puhelin edit: taitaa vaaka olla sekasin koska tän postauksen kirjottamisen jälkee n. puol h ja vaaka näytti 53,5 vaikka join sitä ennen vähän vettä?! :o no katotaa mitä näyttää aamupaino :D

Huh oon varmaa tunnin jo säätäny taustojen yms kanssa, nyt saa hetken olla tälläinen. Mitäs mieltä ootte?

Lohikäärme siks että oon pienestä lähtien niitä rakastanu, samoten tykkään tribaaleista (vai onks se tripaali?)

Tää päivä meni aluks superhyvin, ja tottakai onnistuin iltaa kohden taas vähä pilaamaan tän. Olin klo 17 asti syömättä mitään, oltiin lähdössä kaverin kanssa toisen kamun vauvaa kattoo, nii päätin että syön viilin, ettei sit tulis huonoo oloo ku koko päivä menny vedellä ja kahvilla. No ei siinä, mut sit käytii matkal kaupas ja ostin sipsiä .... onneks vaan pikkupussin josta kaveriki söi onneks jonku 1/3 osan. Silti parisataa kaloria tuli -.-. Sit vedin viel Hml keskussairaalas 3 e (kiskontaa!) maksavan sämpylän. Mikä tavallaan oli turhaa koska mulla ei ees ollu nälkä. Teki vaa hitosti mieli sämpylää. Eikä se loppupeleis ollu NIIN hyvää mitä luulin sen olevan.

Okei ei tossa ees oo paljoo, viili, sämpylä ja vähä sipsiä. Silti turhauttaa koska jos oisin jääny kotiin oisin ehkä syöny pelkän viilin jos sitäkään, ja oisin voinu riemuta mun elämän ekasta paastopäivästä. Mutta eih... huono itsekuri, argh.

voi perse....paino 54,3 vaikka maha tuntuu tyhjältä :o shiiit pakko alkaa tehä tälle norsuvartalolle jotain. Enkä toki tätäkään oo monesti sanonu....ei mut teinhä mä tänää hurjat 10 vatsaa. Säälittävää... Mun piti sen jälkee vetää se 100 kalorin treeni mut sit lähettiinki sinne Hml. Nyt vaan vettä paljo naamarii, jos vaikka poistais jotain kuonapaskaa jostakin ja paino putois ees vähä. Tai sit oon vaa läski. Tai no niihän mä oon muutenki, vaikka kuona-aineet/nesteitä pari kg lähtis ni oon silti liian paksu ja läskiplösö. Vittuuuh.

Ehkä meen vaa nukkuu ja toivon et aamupaino ois parempaa kateltavaa. Huomenna paastoan, jos nälkä niin max. se viili ( 110 kcal/purkki ). Jos tää paino ei kohta putoo nii joudun nostaa raksin ylemmäs hyhhyh.

Nyt hyvää yötä! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti