torstai 15. toukokuuta 2014

15.5

Edit// ainiin ja aamupaino oli 53,1 kg :)

Huono otsikko, mutten keksinyt parempaakaan. Eilinen meni semihyvin, tässäpä eilisen syömisiä:

- Aamulla kahvia
- Liukasradan jälkeen kahvia
- wilhelmiina-keksi
- sämpylä juustolla, lauantaimakkaralla ja kurkulla
- lihapasteija
- voipopcorneja (puoliks M:n kanssa)
- lidl jogurtti suklaakarkeilla (samanlaisia ku smartiesit)

En muistaakseni muuta...

Mut ai vitsi tänään aamulla oli nälkä! Mut enpä syöny, äkkiä keitin kahvia ja join sitä kaks kuppia jotta saisin nälän pois, ja auttoi! Heräsin jo ennen 10, kello on kohta 12 enkä oo vielä syöny mitään. Koitan pärjää kahvilla teoriatunneille asti, katotaan jos sen jälkeen jotain pientä, ja sit voisin tehä noit treenejä :) Nyt on kyl vähä nälkä mut keitän varmaa lisää kahvia et pysyy nälkä pois.

Mua vaan inhottaa heittää ruokaa pois. Mulla ei ikinä onnistuis chew and spit- juttu. Jos mulla ei oo itellä rahaa ja äiti on maksanu mun ruuat, must tuntuu oikeesti tosi pahalta jos en ehi syödä sitä ja se ruoka menee huonoks. Vituttaa sekin jos oon ite siitä maksanu ja menee pilalle, mut varsinki jos äiti on sen maksanu ni jotenki... emmä tiiä :D

Oon ite kuitenki sitä kaupasta halunnu ni periaatteessa äitin rahat menny "hukkaan" siinä. Ei sitte jos vaikka se ostaa pussimuusia, syön siitä osan ja loppuosa menee jääkaapis pilalle, ei se niinkää. Mut esim. mutsi osti mulle kerran vesimelonia ku aattelin tehä salaatin. Olin laiska enkä sit jaksanu tehä salaattia, ja se meloni kerkes homehtuu. Ai että tuntu kurjalta, koska vesimelonikaan ei oo mitään kauheen halpaa, ja ku olin viel ruinannu sitä enkä sit kerenny syömää siit yhtään. Ja mä rakastan vesimelonia! ♥

Siks tavallaan inhottaa olla syömättä, ku en haluis et rahat menee hukkaan siinä et ostan eka ruokaa sillee namnam! ja sit jää syömättä. Ennemmin oon sit ostamatta ja käytän ne rahat röökiin :D sitä ainaki menee.

Eipä mulla kai muuta... toteutan jossain vaihees laihdutusvinkeistä toivepostauksen, mutta aattelin että jos jollain on muita toivepostausehdotuksia, tai kysymyksiä kysymyspostaukseen niin antaa tulla! :)

Nyt lähen keittää lisää kahvia, tsau! :)

2 kommenttia:

  1. heippa! oon sun blogis uus lukija ja haluaisin liittyä lukijaksi mutten löytänyt ''liity lukijaksi'' nappia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiva juttu! :) lukijaks voi liittyä niin että meet bloggerin etusivulle, klikkaat "lukuluettelo"n alapuolella lisää- nappia ja sit kysyy blogin osotetta ni kirjoitat sen siihen :) en tiiä onko ns oikea tapa mut tolla tavalla mä aina teen :)

      Poista