keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Toivepostaus # 3 Motivaatiopostaus

Tunti aikaa ennen liukasradalle lähtöä, joten aattelin toteuttaa kolmannen toivepostauksen, eli motivaatiopostauksen! Toivottavasti motivoi itteeni sekä muita :)

Yläpalkista löytyy treenejä, lisäilen niitä mikäli satun itse netistä löytämään enemmän noita, motivoi paljon enemmän kun on tolleen kuvana, eikä pelkkänä tekstinä, eikä noi sinällään oo rankkoja, varsinkaan se minkä pitäis 100 kaloria kuluttaa. Sen ku tekee muutaman kerran päivän aikana niin hyvä homma :)

Mitkä asiat mua motivoi?

Eniten varmaan muiden blogit, tässä muutama joita itse tykkään lukea:

- Kalorimeri

- Dream Skinny, Be Skinny

- Everything's cool as long as I'm getting thinner

- Fuck the fatness feel the fitness <-- terveellinen laihduttaja

- Kaiken jälkeen olet kaunis

- Miss Sickness

Myös kuvat motivoi mua paljon:



Toi vatsa ♥





Tää kuva oli mun mielest hyvä, tulee ite monesti sanottua et "jos oisin laihempi ni ostaisin tollasen", tai sit "oispa mullaki nii littee maha et kehtaisin käyttää tollasta" <- esim jostain lyhyestä paidasta jne. Pitäis asennoitua niin että "mähän laihdun" eikä "voi ku laihtuisin". Ärsyttää sovittaa kaupassa vaatteita jotka henkarissa näyttää ihanalta, mut sovituskopissa korostaa kaikki ihroja. Joku kiva löysä toppi on muuten löysä, mut sit mahan tai jenkkakahvojen kohalta ei... farkut on ihanan väriset, mut reidet näyttää älypaksuilta tai sit vyötäröstä liian kireet, isommassa koossa taas reisistä löysät. Okei mulla on luonnostaan levee lantio, joten jos farkut on lantiolta sopivat niin reisistä ne on liian löysät. Ja koska ne venyy käytössä muutenkin, niin ne reisien kohdalta menee ihan rypyille -.-

Ainoo hyvä mitä leveästä lantiosta keksin, on varmaan se että jos kun laihdun niin vartaloon jää kuitenkin jotain naisellista muotoa :)

Paska laatu kuvassa mut ihana masu ja toi paita on ihana ♥
Kaks asiaa joiden vuoksi laihdutan ja joiden eteen tekisin melkein mitä vain, ovat:






♥ litteä vatsa ja hoikat jalat ♥

Mun maha nyt ei oo kovin iso seistessä, mutta tsiisus mitkä makkarat kun istuu alas! kyllähän se seistessäkin vähä pömpöttää muttei kovin pahasti, tunnen vatsalihakseni (eivät todellakaan näy, siinä on sentin ihrakerros päällä) jos jännitän niitä, ja jos istun, ja jännitän, tunnen selkeästi kuinka se löysä vatsamakkara on siinä ylimääräistä. Ja joku nyt varmaan aattelee että "no ei siinä kuitenkaan oo mitään makkaraa" niin kyllä siinä nyt vaan on. Ja jenkkakahvat, blergh! niistäkin haluan päästä eroon!

Myös hoikat kaverit motivoi mua. Tai no ei tarvitse olla edes kaveri, jos kaupungilla kävelee vastaan joku hoikkajalkainen, oon heti kateellinen koska ne hoikat jalat vaan näyttää niin perkeleen hyvältä! Sama jos jollakin on litteä vatsa! Mun luokalla oli ylä-asteella yks tosi hoikka tyttö, siis ei sairaalloisen laiha, söi ihan normaalisti mutta se kroppa! Joskus liikkatunnilla ku sillä oli sellane vartalonmyötänen toppi, niin kateltii sen mun kaveriporukan kanssa sitä kun oli sivuttain meihin, sen vatsan ja selkärangan väli oli niin kapea! Ihmettelinkin et miten sen sisäelimetkään ees mahtuu sinne sen pieneen litteeseen masuun. Se oli joka kohasta tosi hoikka, ihanat jalat ja litteä vatsa ♥ oli se kyllä nättikin vielä, ai että olin kade :D


ah mikä näky! ♥

En ehdi nyt kirjottaa enempää, liukasrata kutsuu. Ei mulla kyllä kai enempää olisikaan ollut sanottavaa, pääasiassa mua motivoi blogit, kuvat, ja muut hoikat ihmiset. No vaaka tietty jos se sattuu näyttää vähänkään pienempää lukua ku normaalisti :D

Mikä teitä motivoi laihduttamaan? :)

2 kommenttia:

  1. Ei vitsit oon jotenkin tosi otettu kun blogini on osa jonkun motivaatioo! Haluan vain kiittää ja toivottaa tsemii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no mä tykkään tosi paljo sun blogista! :) Ja tsemppii myös sulle! :)

      Poista