tiistai 6. toukokuuta 2014

Toivepostaus #2 Liikunta + syömiset

Toteutan nyt heti perään toisen toivepostauksen, mutta ensin syömisiin. Mun tosiaan piti tulla postaamaan päivittäin syömisiä ja kuulumisia, mutta puhelimeni blogger ei suostu yhteistyöhön, joten en voi päivittää puhelimella, ja muuten olen tosi laiska käyttämään konetta koska fb:ssä yms käyn puhelimella.

 Mutta alotetaanpa nyt lauantaista, sillon olin kaverillani ottamassa, syömiset meni ihan ok, taisin aamusta syödä leivän, ja päivällä tein itse hampurilaista. Juomista tuli turhia kaloreita, mutta ei onneksi paino juurikaan noussut.

Sunnuntaina krapulaisena söin jonkin verran kaikkea, pahin oli kuitenkin sortuminen kahteen juustohampurilaiseen mäkkärissä. Sunnuntain syömiset meni siis päin vittua.

Eilen (ma) söin päivän aikana kolme paahtoleipää juustolla, jahtimakkaralla ja kurkulla, sekä 3-4 nakkia ja 4-5 kuppia kahvia.

Tänään tiistaina oon syöny yhden paahtoleivän juustolla ja jahtimakkaralla, sekä puolikkaan patongin ja juonut kupin kahvia. Tein tossa vähä aika sitten vatsoja, kyykkyjä, hypin hyppynarulla sekä muutaman punnerruksen. Oon tosi paskassa kunnossa joten tein noita (vauhdikkaasti tosin) varmaan alle 5 min ja ihan hapoilla olin jo.

Mutta nyt siis kakkostoivepostaukseen, eli liikuntaan.

Sanon nyt ihan suoraan että liikunta on aika perseestä + olen helvetin laiska. Tai no en ehkä laiska, vaan en vaan saa aikaiseksi. Eilen kuitenkin tein vähän kyykkyjä, hypin hetken hyppynarulla (sisällä toki, sori naapurit!) ja sitten sellasella veivillä. Voin jossain vaiheessa laittaa siitä kuvaa, jos muistan. Mutta siis siinä on pyörät, sivuissa kahvat joista pidetään kiinni, sit ollaan polvillaan ja sitä rullataan eteenpäi ja sit takasin niin et se tuntuu vatsalihaksissa. Voi olla että selitän sekavasti mutta kuva varmasti havainnollistaa asiaa sitten.

Oon tosi huono liikkumaan joten pääsääntöinen laihdutuskeinoni on ruuan vähentäminen. Hyötyliikuntaa tulee rappusista (asun 3.kerroksessa kerrostalossa) ja esim. lauantaina kävelin n. 3 km kaverilleni koska en saanut kyytiä.

Harrastan ratsastusta, käyn tallilla kyllä vain pari-kolme kertaa viikossa, joten pitäisi niille muille päiville kehitellä jotain. Sain onneksi järkättyä niin että voin hyppiä narua sisällä, sillä pihapiirissä on 4 muutakin kerrostaloa joten liikaa yleisöä hyppelylleni...niin ja sit mul on se veivi. Se on siitä kätevä että samalla voi jotenkuten vaikka kattoo telkkaria tms.

En tykkää lenkkeillä koska mulla ei oo mitään hyviä vaatteita siihen, kaikki takit on liian ohuita tai paksuja siihen hommaan, ja hupparin taskussa puhelin ei pysy ja tarvitsen kyllä musiikkia jos lenkille meinaan lähteä. Tekosyitä tekosyitä...

Lisätäänpä vielä siihen se että tää on aika tuttu tunne:



Toisekseen liikunnassa mua ärsyttää se, että pitäis liikkua aivan tolkuttomasti yhdenkin suklaapatukan eteen. Onnekseni en kauhean helposti liho, ruuan syömisestä vaan maha turpoo > läski olo...koska en ole mikään liikunnan ystävä, mulla ei oikeestaan oo paljoo mielipiteitä tästä asiasta, joten tämänkin aiheen postaus jää lyhkäseksi... :D niinku aina, saa kysyä jos mieleen tulee jotain :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti