maanantai 9. kesäkuuta 2014

Pikapostaus + skinny girl diet

Postaan nyt pikasesti ennen ku M tulee, tää päivä menny superhyvin ja oon oikeesti ylpee itestäni!

Ruokasaldo:
306 kcal (en aio syödä tänää enää)

Liikuntasaldo:
-300 kcal (tein 3 x 100 kcal treenin)

Eli kalorisaldoksi jää vain 6 kaloria ♡

Jos toi treeni nyt oikeesti kuluttaa niin paljo ku väittää kuluttavansa. Ostin myös uuden thinspovihon ja aloitan skinny girl dietin, nyt aion päästä loppuun asti! Motivaatio on ihan huipussaan, ja päätin alkaa tekemään ton treenin 3 x pv, kerran viikossa lepopäivä :) katotaan tuleeko tuloksia.

Paino pysynyt koko päivän 52 kilossa, otin myös kroppakuvat edestä ja sivulta, laitan ne huomenna näkyviin niin voi verrata sit dieetin jälkeen tuloksia :)

4 kommenttia:

  1. vau :oo tosi hyvältä kuullostaa! oottelen kovasti niitä kuvia ;)

    voimia ja onnee tavotteen saavuttamiseen<3

    VastaaPoista
  2. Hei mikä toi 100kcal treeni on? :o
    Mitä siihen kuuluu? Yritin ettii sitä täältä blogista mutta puhelimella vähän vaikeaa :(

    VastaaPoista
  3. Aa, treeni löytyy tuolta "treenit" välilehdestä, mut siihen kuuluu:
    - 40 x-hyppyä
    - 30 kyykkyä
    - 20 vatsaa
    - 10 punnerrusta

    Seminopea tehä, en tiiä kuluttaako noin paljo mut kyl mä oon hapoilla jo yhen reenin jälkee, lepään hetken ja teen uudestaa, ekasta kerrasta tuli reidet tajuttoman kipeiks mut ei tuu enää :) ja on mulla painoki pudonnu, normisti pysyny yli 52 päivällä/illalla, tänää ollu tyylii 51,4, mulla ainaki toi auttaa varsinkaan jos en kauheesti syö :)

    VastaaPoista