torstai 5. kesäkuuta 2014

Kahviakahvia

Aamupaino 51,8

Kokeilin tossa ekaa kertaa mun tehosekotinta, tein smoothieta :P hyvää tuli, laitoin siihen 2 banaania, 5-6 mansikkaa ja lorauksen omenamehua. Laitoin sen viel hetkeks jääkaappii koska haluun juua sen kylmänä. En oo syöny viel mitään (toki kello on kyl vast 11) mut aion nyt aamul vaa syödä ton smoothien, nyt on toinen kuppi kahvia menossa. Sit päivällä varmaa viili tai puolikas sämpylä (pakko neki on syyä pois ennenku homehtuu).

Toivottavasti M ei nyt aamul tee mulle mitää, ku eilen aamul se teki mulle aamupalaks sämpylän, enkä sit kehdannu kieltäytyy. Toi sen lautasella nenän etee ja oli sillee "syö." :D kyl se eilen yritti mulle pizzaa tyrkyttää mutten ottanu. Hyvä minä!

Teen tänään (jos ehdin) niin sen liikuntasuunnitelman, ja otan sen tänään heti käyttöön :) infoon siitä sitte täälläki.

Mitä mieltä ootte, onko hyvä et postaan tällee lähes päivittäin, vaikkei mulla sen kummempaa asiaa oo? Vai postaanko mielestänne liian usein? Ite tykkään jos bloggaaja postailee mahd. usein, ja siks yritän itekki olla aktiivinen.

Nii ja kertokaa mielipiteitänne, mistä haluutte että postailen? Jos on jotain asioita joka teitä kiinnostais ni kysykää rohkeesti, oon oikeesti tosi avoin, moni kaverikin ihmettelee ku jos nään jonku uuden tyypin ekaa kertaa ni saatan vartin pölöttämisen jälkee avautua esim. huonosti menevästä parisuhteesta tai jostain muusta henkilökohtasesta :D

Tai yleensä jos haluutte tietää mitä mieltä oon jostaki asioista niin mielellään teen myös mielipidepostauksia :) ainii ja postaan muute taas puhelimel joten sori jos on kirjotusvirheitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti