maanantai 23. kesäkuuta 2014

Hiljaisuus

Sori etten oo pitkään aikaan kirjottanu
Oltiin to-su möksällä porukoiden, pikkuveljen, koirien ja H:n kanssa. Tiesin että mökillä tulee syötyä koska porukat tekee ruokaa jne, joten annoin itselleni jo pari pv ennen lähtöä luvan syödä. No minähän sitte söin ja aluksi paino pomppas saman tien 54 kiloon, mökillä ei ollut vaakaa, mikä oli tavallaan hyvä.

Oli kyllä hauskaa ja aika meni tosi nopeesti, mut mulla tuli ikävä laihdutusta. Sitä kontrollia et mitä saa syödä ja mitä ei (vaikka itsekuri välillä pettääki) ja odotin että kun pääsen kotiin pääsen taas laihduttaa, vaikka pelkäsinkin että oon lihonu johonki 56 kg asti, varsinkin ku takastulomatkalla käytii vetämäs pikaruokaa. Mä otin mutsin kans pizzan puoliks, H otti kebabbii ranskalaisilla. En jaksanu kokonaa mun puolikasta koska alko ällöttää, söin kuitenkin H:lta vähän ranskalaisia ku sekää ei jaksanu annostaan kokonaan.

No tulin sit kotii ja ekaks takit yms pois ja vaa'alle. 53, 6. No ei niin paha mitä oletin, ja punnitsemisvaiheessa oli mahaki iha täys viel. Aamupaino 51,8 jesjes nesteet lähössä, joten saan varmaan aik nopeesti painon takasi siihe missä se oli ennen mökkisyömisiä, huh! Kahvilinjalla aattelin tnä pääosin mennä, rahat on iha finito eikä mun elukoilla oo ruokaa. Pakko pyytää mutsii lähtee kauppaan. Mulle pitäis tulla kohta perintörahoja isän puolelta, kävin 2 viikkoo sit allekirjottamas sen perintökirjan vai mikä onkaa että se perintö voidaan jakaa. Ei näy rahoja ei. Onks kellään muulla kokemuksii näistä perintöjutuista et kauan näissä yleensä kestää? Puhelinlaskustaki tuli muistutus, enkä oo vieläkä maksanu sitä, seki tuli joku kaks viikkoo sit...apua. pakko saada rahaa et saan sen maksettua ennenku liittymä menee kii.

Nyt kahvia ja myöhemmi tnä treeniä, tsau! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti