keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

11.6 + kroppakuvat

En keksinyt parempaakaan otsikkoa, eilinen meni aikalailla päin persettä.

Aamupaino oli 50,7 ja kävelin makkarista olkkariin kädet heiluen ja olin sillee "tsajajajajajaja", M istu sohvalla ja katto mua kysyvästi hymyillen, kerroin sille et "jesjesjes paino 50,7 , en ees muista koska oisin näin vähä painanu, varmaa viimeks ala-asteella" :D eipä se siihen oikeen mitään sanonu. Se ku yrittää lihottaa itteensä, ni yks päivä se oli sillee "nyt sitä ruokaa, ainaki 9 kiloo haluun lisää"
mä: "mä voin antaa sulle 9 kg ni oisin itteeniki tyytyväine"
M: "ai ku oisit jotai 43 kg?"
mä: "nii :D"
M: " no ei! sit mä en enää tykkää susta"

Mielessä vaa aattelin et pah, tälläsestä valaastako sitte tykkäät, ja kyllä se vielä tykkäis ku oisin sit laiha ♥

Niin miksikös se eilinen menikään päin häränpyllyä? noh, lähdin käymään kaupassa mutsin kanssa, ja ostettiinpa mulle sitte marenkipohja ja mansikoita. Päätin tehä siitä kakun, jossa on siis se marenkipohja, sit valkosuklaa-nougatmoussea, ja päällä mansikoita. Toi mousse ja marenki tekee siitä ihan järkyn kaloripommin, ja söinpä sitten kolme palaa sitä -.- lisäksi söin eilen kaks paahtoleipää, n. 1,5 dl stracciatellajogurttia ja yhden nakin. Kalorit nousi varmaan johki 600-700, piti olla 300 päivä...

Noh, ei siinä vielä mitään, päätin et teen sit treenin 3-4 kertaa, niin saan kalorit siedettäviin lukemiin. No eih, tein yhden treenin, toisesta kerrasta sain tehtyä x-hypyt, kun joku alko spämmäämään mua whatsapissa. No M se siellä laittaa;
"oviii"
"aukii"
"nyt"
"hetii"
":D"

saatana. Alaovi menee siis ysiltä kii, ja yritin ennättää tehdä noi treenit ennen ku M tulee mut vittu, en sit kerenny enää. Eli kalorit jäi 500-600, hyihyihyi. Paino ei onneks pahemmin noussu, tnä aamulla jotain 51,6.

Tänään en oo viel syöny ku viilin ja juonu kaks kuppii kahvia. Tänää teen kyllä niin paljon tota treeniä ku ehdin/jaksan, vaikka vähän kyllä laiskottaakin....muttaku pakko laihtua!! Eilen illalla rupesin kuvittelemaan miltä näyttäisin ku kattoisin jalkojani, vatsaani, yms. jos paino olisi jossain 43 kilossa. Tuntu et näyttäisin ihan samalta ku nytkin, mut sit ajattelin et kroppa ois paljo laihempi, ni ai että tuli hyvä fiilis, vähä vaikee selittää mutta rupesin miettimään sitte itteeni muiden silmistä katottuna; litteä vatsa, hoikat jalat ja kädet, solisluut (jotka kyllä näkyy jo nyt vähän), lonkkaluut (jotka nekin näkyy snadisti seistessä, makuulla tietty paremmin) aaahh ♥ tahdon niin paljon olla laiha.

Sit ku saan painon johki 43, alan pikkuhiljaa syödä "normaalisti" tietty painoa seuraten niin tiedän sitten paljonko voin syödä ilman että paino nousee, hitto että ootan sitä kun voin pukeutua mihin vaan ja silti näyttää hyvältä :D

Lupasin niitä kroppakuvia laittaa, anteeksi järkyttävät suttaukset taustoissa, en halua että mua tunnistetaan (paranoid, en usko kenenkään kaverini lukevan laihdutusblogeja). Kuvissa paino siis tasan 52 kiloa, pahoittelen lihavuuttani sekä ilmeisesti menkoista johtuvaa alavatsan turvotusta (on siinä kyllä läskiäkin), ehkä kuukauden päästä on jo parempaa näytettävää :)



6 kommenttia:

  1. Oon lukenu sun blogia jo kauan aikaa mut ennoo kai kommentoinu koskaan mitään. Haluan vaa sanoo tsemppiä sulle, itekki oon melkeen täysin samassa tilanteessa ko sä, motivaatio katossa ja tavotteena painaa ainaki 45kg:) oon 172cm pitkä ja painoin eilen 52kg kollarit, kengät ja huppari päällä ja aamupala mahassa....(mun puntari on varastossa ja mun pitää käydä sielä salaa) Mun blogin perusteella en oo kyl tämmönen laihuttaja, en sais olla, mut se tästä tekeeki mukavaa. Eli blogini vaa hämää muita onneksi :D
    Ootan innolla seuraavaa postaustasi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oonki huomannu et oot lukijana, kiva ku kommentoit! Oo käynki tsekkaamassa sun blogis, ja ah joo 45 kilooki kuulostaa nyt ihanalta, monta kiloa ihraa pois, sit (ehkä) voisinki olla tyytyväine itteeni :) Tsemppiä myös sulle! :)

      Poista
  2. Mun silmissä näytät laihalta, ja voisin sanoa ettei sun tarvitsisi laihtua, mutta tiiän ettei niistä sanoista ole mitään hyötyä koska silloin kun on päättänyt laihtua niin silloin ei päätä mikään käännä. Mutta silti sulle tsemii!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no eikös se yleensä niin mee et ihminen näkee lähes aina ittensä lihavempana ku muut. Ei mut nyt puhelimella ku katon ni en näytä niin lihavalta, ku esim. Läppärin ruudusta.
      Pääasiassa haluan olla kevyt ja saada vatsamakkaran pois (joka on tosin onneks pienentyny vähä) ja sisäreisiä timmimmäks. Tosta (pienen) thigh gapin alapuolelta sillee tasasemman hoikiks jalat, reisissä ainoo ylimääränen on pääasiassa tuossa, muuten reisi on ihan kova jos jännitän :D tulipas pitkä vastaus :D ja tsemiä myös sulle!

      Poista
  3. Olet kaunis, upean laiha ja rohkea kun uskallat laittaa kuvia blogiisi, omaani en uskaltaisi. Haluan vaan sano tsemppiä kaikkeen! ♥

    VastaaPoista