lauantai 28. maaliskuuta 2015

28.3.2015

Aamupaino 49,3 eli - 200 g eilisen aamupainosta. Ihmeen hyvin paino vieläkin putoaa vaikka olen alipainon puolella :D ei kyllä haittaa yhtään! Onneksi ei oo ees tehnyt mieli herkutella tms, enkä aiokaan herkutella tai syödä mitään moskaa, ehkä sitten kun pääsen 48 kiloon, uskallan sallia itselleni joku ilta pizzan, kun tiedän ettei nouse yli 50 kilon turvotuksesta huolimatta.

Inhottaa ku tuolla on noin huono keli, mun pitäis lähteä tallille, jossa täytyy ratsastaa maastossa kun kenttää tai maneesia ei ole, mutten halua kastua kun kuljen sinne skootterilla (kyllä oon 21 ja edellee tolla kuljen :D ei oo varaa autoon), muuten tulee kauheen kylmä. Edelleen yskin limaa keuhkoista, oon nyt yli viikon köhinyt, muuten olo on ihan terve. Mulla kyl pitkittyy aina, jos vaikka 2 pv on kunnkn flunssa ni limaa tulee yskiessä vielä viikon päästä. Tulisi nyt paremmat kelit ni pääsisin lenkkeilemään.

Mä oikeesti ihmettelen miten mun paino putoaa minimaalisella liikunnalla niin helposti. Muuten junnaa paikallaan, mut jos teen ton 100 kcal treenin johon aikaa menee ehkä pari minuuttia, putoo painosta heti pari sataa grammaa. En tiedä mistä se lähtee, koska 8 kilon pudotuksen jälkeen en jaksa uskoa sen olevan nesteitä, mutta ei kai läskikään noin nopeasti lähde? Tai no, on mulla ihan kivasti läskiä lähtenyt vatsasta ja reisistä, ei tuu läheskään niin isoa makkaraa istuessa, ja jaloista näen ulkosivuilta lihaksen rajan ennen polvea. Ja jalat tuntuu kiinteemmiltä, mutta ne sisäreidet... tulee varmaan olee ikuisuusongelma. Ei vaan, sit ku saan painon mieleiseen lukuun niin keskityn täysin vain kiinteytykseen. Toki vahtaan syömistäkin, mutta en varmaan enään vain yritä kytätä vaa'an numeroita. Onneksi kesään on vielä muutama kuukausi aikaa, ja oon päässyt näin pitkälle. Tulipas taas paljon tekstiä, vaikka aloittaessani ei ollut mitään hajua mistä kirjoittaisin, näemmä se tulee sit vain luonnostaan ku alottaa kirjottaa :D voisin koittaa keksiä jonkin sortin erikoispostausta, en vaan tiedä yhtään minkälaisia postauksia teitä kiinnostaa lukea. Koetan keksiä jotakin :) no nyt sainkin jo yhden idean, mutta laittakaa ihmeessä ehdotuksia tulemaan! Mikä teitä kiinnostaa, mistä haluaisitte et kirjoitan? Lukijoitakin kuitenkin löytyy ja sivujakin katsellaan päivässä useampikymmenen kerta, anonyymit myös rohkeasti ehdottelemaan! :)

Paljon tsemppiä myös kaikille muille, muistakaa ettei Roomaa rakennettu päivässä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti