sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

22.3.2015 + kuvia

Lähdin eilen bilettään kaverin kanssa, ja tulikin (ylläri) otettua vähän liikaa jonka seurauksena lähdin puol 3 maissa kotiin. Oksentelin tequilat kotona pihalle ja nukahdin M:n mukaan tunniksi vessanpöntölle, josta havahduin siihen et M kantaa mua sänkyyn nukkumaan. Aamulla heräsin ja kattelin et mun pipo, takki, kengät ja laukku olivat pitkin poikin lattialla, eli M varmaan myös riisunu mut tai sit oon ite heitelly vaatteet minne sattuu :D ei oo onneks mitenkään paha krapula ja heti herättyäni rutiininomaisesti kävin vessassa ja siitä vaa'alle. Taas kerran oksentelun takia paino laskenut, 49,6 kg. Aaahh oon niiin ilonen tosta! Ensimmäistä kertaa sitte ala-asteen painan alle 50 kiloa! Ja vaikka onki darra, en aio mässätä mitään vaan syön tänäänkin vaan vähän, en tahdo ottaa riskiä että luku pomppaakin viiteenkymppiin huomisaamuksi. Laitampa pari thinspokuvaa tähän ja sit saattekin nähdä musta kuvia! Innostuin tossa räpsimään ku M lähti töihin :)


Kylki- ja lonkkaluut makuultee ♡
Tai no seisoessaki alkanu näkymään ♡
Jostain syystä tykkään tästä kuvasta ihan hirveesti. Näytän jotenkin kauniilta jollain oudolla tavalla :D

2 kommenttia:

  1. Oi... vaihtaisin sun kroppaan vaikka heti! ♥__♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiva kuulla, mutta itse tahdon tästä vielä pienemmäksi. Tai no oonhan mä nyt jo vähä pienempi, mutta silti vielä pienemmäksi :)

      Poista