keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

25.3.2015

Plääh, alhainen paino johtui vain nestevajeesta... heti seuraavana aamuna taas 50,3 niinkuin tänäänkin. Eilen kyllä mussutin vähän sipsejä, ei onneksi nostanut painoa. Täytyy taas alkaa liikkumaan, oon ollut viime viikosta lähtien enemmän ja vähemmän kipeenä, keuhkoista tulee limaa vieläkin yskiessä, vaikka olo on muuten ihan terve. Sisäreisitreeniä tein toissailtana, en kylläkään paljoa, koska M tuli katsomaan mun kaa telkkaria, ja tuntu hölmöltä jumpata niin et se on vieressä :D mul on syömiset ollu monta päivää aika vakiona, aamupalaks puolikas ruisleipä ja kahvia, päivällä jotain lämmintä ruokaa (perunaa ja jauhelihakastiketta, eilen pastaa) ja illalla toinen ruisleivän puolikas. Ei olis ku 400 g pois ni olisin alle nelosella alkavassa luvussa. Pari päivää vaikka tota 100 kcal treeniä/ pieni hölkkälenkki ni uskoakseni pääsisin alle 50 kg. Eli ei edes paljoa vaatisi. Ajattelin että kun saan painon johonki 47, niin sen jälkeen yritän vaan kiinteyttää, enkä niinkään vahtaa vain vaakaa. On mulla läskiäkin lähtenyt, vaikka oletin että lähes kaikki on nesteitä/lihaksia, mutta jalkani ovat hoikentuneet (paitsi noi sisäreisien yläosat edelleen, argh) eikä vatsassakaan ole enää paljoa, vatsalihakset tuntuvat selvästi, mutta eivät näy. En kyllä varmaan haluakaan niiden näkyvän, en tykkää yhtään lihaksikkaista naisista. Timmi saa olla, ja pyöreä peppu, mut kunnon sikspäkki ja jättilihaspylly, yök. Tai liian lihaksikkaat jalat, hyi näyttävät mun silmään vaan lihavilta. Ja oikeesti, jos sul on niin lihaksikkaat jalat et ne melkein osuu yhteen, ja sulla on vaikka farkut jalassa, ni kuka vittu tajuaa et se on lihasta eikä läskiä? :D en mä ainakaan!

Tulipas taas romaani, toivottavasti joku jaksaa lukea :D ehdottakaas hei jotain postausaiheita, jokseenkin tylsää kirjoittaa vaan mitä oon syöny ja paljoko paino on jne :D kuvia en jaksa kännykällä kovin usein tunkea, etenkään jos haluan tekstin sekaan ne, joudun pari kertaa muokkaa tätä uudestaan että saan kuvat oikeille paikoilleen :D eipä mulla muuta, tsemppiä kaikille laihduttajille, kyllä te onnistutte ku jaksatte vaan yrittää c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti