torstai 12. maaliskuuta 2015

Edistystä

Aamupaino 50,5

Paino on nyt muutamana päivänä pysynyt tossa reilu 50 kilossa, kohta näen VIHDOIN sen nelosella alkavan luvun! Tosin se saattaa hieman venähtää, koska huomiseen liittyy alkoholia, ja lauantaihin krapulamättöä (pizzaa, sipsiä ja limua) mutta eiköhän se siitä äkkiä tasaannu, kunhan jaksan kotona jumpata yms. Lauantaina tulee varmaan pari kiloa lisää, mut kyllä mä ne pois saan! C:

En malta odottaa, kerrankin oon "ajoissa" tän laihduttamisen kanssa, ja uskon että kesään mennessä oon saanu nää löllöt musta pois! Laitan jossain vaiheessa vähän vertauskuvaa, täällähän onkin jo se viime kesäinen kuva jossa painoa oli tasan 52. Oon nyt oikeastaan laihimmillani, viime kesänä alin paino oli 50,6 ja nyt 50,5 ♡ oon kyllä nyt solakampi ku viime kesänä tässä painossa, mulla on alkanu kylkiluut näkyä aavistuksen, ihan siis suorana seisoessa. Tosin ei mulla kyljissä ookkaan ihraa, vaan tossa alavatsassa, mutta kesään mennessä aion saada senkin pois c: motivaatio ainakin on kohdillaan, tänäänkin on jumpannut ja syömiset pysyny minimissä :) tänään masuun ei oo päätynyt kun smoothie, vähän kanasuikaleita ja paprikaa, sekä raejuustoa. Ja kahvia tietty lisäks, en varmaan pysty enää olemaan päivääkää  juomatta kahvia. Jos oikein hyvin käy, huomenna vaa'assa voisi jo näkyä 49 kiloa ♡ toivotaan parasta! Hyvää keväänalkua kaikille :3

2 kommenttia:

  1. Arggh menee hermo tähä bloggeriin :D kolmannen kerran ny yritän kommentoida...kirjotin äsken aika pitkänki kommentin, mut tää ei sit lähettänykä sitä, tai ei näy mulle ainakaan :o mut joo, teen jossain vaiheessa syömisistä erillisen postauksen, jospa joku muuki saisi siitä jtn vinkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja siis joo, tammikuussa alotettiin poikaystävän kanssa laihis Waterlandia varten, jolloin jätettiin hiilarit lähes kokonaan pois, ja hyvin on painoki pudonnu tähän mennes :)

      Poista