perjantai 3. huhtikuuta 2015

3.4

Aamupaino 48,8

Ainoo positiivinen asia tässä muutaman päivän sisällä. Mokasin toissalauantaina ryyppyreissulla, jonka seurauksena 8 kk parisuhde on kariutumassa. En voi sanoin kuvailla tätä tuskaa, viime yönä en meinannut saada nukuttua ahdistuksissani, ja heräsin pienempäänkin ääneen, kun normaalisti en esim. Viesteihin herää. En pettänyt, sanoin baarin dj:lle hänen olevan komea, en siis ihastunut tai mitään, ihan vaan kehuna. Kävin pyytämässä paria biisiä, ja samalla jäin hetkeks kattoo hänen työtään, pikkuserkkuni on myös dj ja homma näytti vaikealta. Poikaystäväni ei tätä ymmärtänyt, vaan on sitä mieltä että flirttailin dj:n kanssa, ja olisin voinut pettääkin jos tämä dj ei olis ollut töissä, vaan esim siellä tanssilattialla.

Totuushan on se, etten koskaan voisi pettää poikaystävääni, mulla ei oo koskaan ollut näin vahvaa rakkautta ketään kohtaan. Mulla on paljon parisuhteita takana, ja pisin aikani sinkkuna taitaa olla 6 kk. Yksi lähes 2 vuoden avoliittokin takana, enkä sen kariutuessakaan ole itkenyt tai ahdistellut näin paljoa. Eilinen aamu ja ilta meni itkiessä, siksi aikaa sain itseni kasattua että kävin tallilla.

Mua vituttaa aivan suunnattomasti itseni näin jälkikäteen ajateltuna, yks vitun lause muutti kaiken. Oon sanonut ennenkin (kai) että heti M:n nähdessäni tiesin et ton jätkän mä haluan, eikä mulla oo koskaan tullut tämmöstä "rakkautta ensisilmäyksellä" hetkeä, vaan kaikki entiset ovat olleet enemmän tai vähemmän tuttuja ennen mitään tunteiden syttymistä. Oon niin vihanen itselleni että pilasin tän näinki "pienellä" asialla, jonka oisin helposti voinu jättää tekemättä. Ero ei oo vielä ihan satavarma, mut aika todennäköinen ainakin M:n viimeöisistä viesteistä päätellen. mua pelottaa ja ahdistaa aivan jäätävästi, sieluni huutaa tuskaansa enkä siltikään muuta kun huokaile ja annan kyynelten valua pitkin poskiani. Pahin on vielä edessä, jos ero nyt tulee, koska M:n tavaroita on vielä täällä, ja en ees tiedä kuinka pahasti romahdan kun kuulen oven käyvän ja hänen tulevan hakemaan tavaroitaan. Kunnon avautuminen tästä, enkä siltikään varmaan pysty ilmaisemaan puoliakaan olotilastani. En oo koskaan ollut näin pettynyt, vihainen, rikkoutunut tai ahdistunut itseeni...

3 kommenttia:

  1. Ei todellakaan ole sun vika, että sun poikaystävä reagoi tolla lailla! Sä et tehny kyllä mitään väärin, tuntuu olevan sun poikakaverilla jotain itsetunto-ongelmia jos tollaset asiat noin haittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo sillä on luottamusongelmia, mut tää tilanne ehkä selviiäkin parhain päin... en oo vieläkään varma, mutta toivoa on hitusen enemmän kun tätä postausta kirjoittaessa :)

      Poista
    2. Niin ja joo mun kaveritkin on tota ihmetellyt, en kuitenkaan tehnyt mitään eikä ollut aikomustakaan, enkä itsekään vetäisi tollasia pultteja jos M sanoisi jollekin muijalle sen olevan kaunis, ja varsinkin jos sanoisi sen ihan avoimesti. Mullakin oli kuitenkin alkoholilla aika iso osuus asiaan, mut M oli sitä mieltä et olin kotiin tullessa semmosessa kunnossa että olisin voinut tehdä mitä vaan. A) ei en olisi ja B) en olis ees pystynyt, koska humalassa en voi ees pussailla, ku alkaa pyörryttää nii paljo jos laitan silmät kiinni :D

      Poista