maanantai 9. maaliskuuta 2015

9.3.2015

Heips vaan!

Kroppa yrittää selkeästi pitää ihroistani kiinni, paino pyörii edelleen 51-52 väliä, tnä aamupaino 51,6.

Vaikka syön aika vähän, ja liikunkin muutaman kerran viikossa pyörällä tallille (4 + 4 km) paino ei tahdo laskea... nyt onneksi on alkanut lumet sulaa, kohta pääsee taas käymään lenkillä! Nyt oon koittanut kotona tehdä tota 100 kcal treeniä, ärsyttää vaan suunnattomasti itseni, kun olen niin saamaton. Toisaalta, ei laihdutus mitään superhelppoa olekaan, jos olisi, tuskimpa läskejä ihmisiä olisi. Täytyy vaan jatkaa syömistä samalla mallilla, mut lisätä liikuntaa. Paljon. Tänä kesänä tahdon onnistua, kulkea shortseissa hoikkine jalkoineni, ja lyhyissä topeissa litteän vatsani kanssa. Päästä eroon jenkkakahvoista, vatsamakkarasta sekä ihrasta sisäreisissäni. Kyllä mä pystyn tähän! C:

2 kommenttia:

  1. Moikka! :) Sulla on tosi kiva blogi, se antaa mulle paljon inspiraatiota!

    Oisko sulla hyviä vinkkejä miten pystyisin olemaan syömättä, kun vanhemmat kyttää mitä syön?:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Hmm no mä varmaankin söisin vanhempien vahtiessa, mutta muutoin pyrkisin syömään mahd. vähän :) en oikein keksi mitään hyvää konstia, ku ite en laihduttanu sillon ku asuin vielä porukoilla :/ tai sit lisää liikuntaa niin et sais ne syödyt kalorit kulutettua? :) esim. Omassa huoneessa jumppaa yms?

      Ja kiva kuulla että mun blogi inspiroi sua! C:

      Poista