lauantai 5. heinäkuuta 2014

???

Aamupaino 51, 6, eilen tuli illalla sit repsahdettua puolikkaaseen patonkiin. Noh, ei se mitään, ei alamäkiä ilman ylämäkiä.

Tänään suuhun mennyt kahvia ja viili, nii hapankorppupaastollahan mun piti olla... :D noh viilistä saa kalsiumia jne eikä siinä oo kauheesti ees kaloreita :)

Asiasta toiseen, olisitteko kiinnostunu näkee mun piirustuksia?

Piirrän nykyään pääosin käsin, koneellaki aima välillä. Ja siis kuten arvata saattaa, piirustusaiheena ovat yleensä lohikäärmeet, välillä myös koirat. En siis piirrä mitenkään realistisesti, koiria enimmäkseen Yoshihiron tyylillä (Hopeanuoli) , joskus taas omalla tyylilläni.Lohikäärmeetkään eivät siis mun piirroksissa oo sellasia kiinalaistyyppisia (en osaa sellasia mut haluisin osata, eikun opettelemaan!) Vaan ihan omantyylisiä.

Mulla on lohikäärme alter ego, mut tunnistusvaaran vuoksi en sitä täällä varmaankaan tuu näyttämään. Ja tänne jatkossa ehkä julkaistavia piirroksia tuskin sitten kavereille näytän IRL etteivät tunnista, vaikka piirtotyylistäkin tosin tunnistaa mutta niin :D  Kehittelin tänne blogimaailmaan oman alter egon, Danan. Kroppaa en oo suunnitellu loppuun eli tässä nyt vaan pääkuva :D tää ois nyt yks esimerkki siitä minkälaisia koiria piirrän:

4 kommenttia:

  1. Vautsi :o Oot kyl aivan uskomaton piirtään helkatti... Todellaki ois kiva nähä lisää sun piirrustuksia! :) Voisiks joskus koittaa piirtää hevosta? Semmosta robot unicorn attac (se yks facebook peli...:D) tyylistä?

    Ja tsemppii sulle vielä tuon syömisrutiinin ylläpitämiseen, itekki oon nyt tee/kahvi/vihannekset linjalla ja tää on jotenki täydellistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ainiin, mietin et uskaltaisin tehä mun piilotetusta laihdutusblogista julkisen, taino halukkaille lähetän sen kutsun sinne. Pari kuukautta oon sitä yksin kirjotellu.. Eli jos kiinnostaa nii anna sun s-posti osote nii pääset sisään. :D

      Poista
    2. Kiitos! ja joo voin mä koittaa, joskus itekki tuli sitä pelattua :D

      Ja jooo kiinnostaa kyl! :)
      somedayimskinny@gmail.com

      Poista
    3. http://muista-miksi-treenaat.blogspot.com/

      Tervetuloa..:)

      Poista