keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Back in business

Heippa vaan kaikille!

Täällä ollaan taas, lopetin laihduttamisen tossa heinäkuun aikoihin, ja nyt alotan taas. Kesällä pääsin 50,6 kiloon, josta oon pikkuhiljaa lihonut niin et pari pv sit kunnon mättöpäivän jälkeen vaaka näytti 57,2. HUHHUH.

Onneks yön aikana lähti reilu kilo veks, mut päätin anyways taas pudottaa painoa.

Mulla on mennyt muuten tosi hyvin, jossei lihomista lasketa. Seurustellaan M:n kanssa vieläkin, yhteenmuuttoaki ollaan vähä mietitty mut se on vähä jääny. Täällä se yleensä on joka päivä/yö, eli melkeempä asuu jo täällä.

Mulla ei vielä oo juurikaan suunnitelmia tälle laihdutukselle, mut sen tiiän et painoo aion pudottaa ainaki siihen 50 kiloon. Paino nyt 56,4 eli 6 kiloa ainakin veks. Panostan tähän nyt ihan kunnolla, katotaan kuinka nopeesti saan painoa pois. Alan varmaan tänne kirjata syömiset + liikkumiset, kaloreita tuskin jaksan alkaan laskeen. Koska laiskuus. Noh nyt lähden käveleen tallille jonne on 4,5 km, toimii hyvin lenkkinä.

Ps. En oo tän tauon aikana lueskellu seuraamiani blogeja ollenkaan, mut mitä nyt pari päivää oon postauksia katellu, ni tuli vaan mieleen et onko kukaan edistyny tällä ajalla ollenkaan? Selasin tosiaan vaan päällisin puolin, ja koska oon aika kauan ollu poissa kaikesta laihduttamisjutuista, ois kiva kuulla miten teillä on mennyt? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti