maanantai 25. toukokuuta 2015

25.5.2015

Bloggailu taas jäänyt, mutta mitäpä muuta kirjoitettavaa mulla olisi kun painon päivitys :D


Paino siis jojoillut taas omien syömisten mukaan, jonakin päivänä oon ahminut vatsan pinkeäksi karkeilla, sipseillä, pizzalla yms ja siitä muutaman päivän kärsinyt painon noususta ja turvotuksesta. Jostain syystä todella herkästi ajattelen painon ollessa suht alhaalla et "no nyt oli vaan tasan 47 ni voin tänää vähä mättää, sit pari pv taas tiukempi linja ni oon takasin täs painossa" ja siitä johtuen nää jojoilut.

Toissa aamuna paino 46,9
Eilisaamuna paino 46,9
Ja tänään 46,8

Nyt ku oon päässy uuteen numeroon en todellakaan syö itteeni takas 47 puolelle. Suunnitelmana olis nyt päästä johonki 45 kiloon kesäksi, jonka jälkeen laihdutus jää hieman taka-alalle (koska kesällä syödään jäätelöitä ja mansikoita ja nautitaan! ♡) mutta kuitenkin järki päässä, vähän katsoa mitä syö jottei syksyksi liho yli viiteenkymppiin. Aattelin kesällä siis alkaa syömään hieman enemmän, mutta myös lenkkeillä ja liikkua, jotta saisin kiinteydyttyä. Vatsasta ei enää juurikaan läskiä enää löydy, perseestä läskit pois ja lihasta tilalle (muuten oon kohta ihan perseetön) ja sisäreisistä vielä nipistää. Reidet ja lantio olivat muuten kaventuneen sentillä molemmat, muut on samoissa mitoissa.

Mun tekis toisaalta mieli piilottaa tää blogi, tai tehdä toinen ns "salainen" blogi jossa voisin täysin avoimesti laitella kuvia kaikesta, eikä tarvitsis pelätä et joku tajuis kuka oon. Oon mä nytki aika rohkeesti noit kroppakuvii laitellu, jos joku mun läheinen ystävä tän blogin löytäis ni varmaan tunnistais mut jo mun vartalosta ja viimeistään taustoista. Tai no ei kavereiden reaktiot juurikaan hätkäytä, mut M on vähä eri juttu, pelkään et jos se löytäis tän blogin ja lukis tän läpi, se pakkais kamansa ja lähtis menee. Kaverit varmaan vaan säikähtäis mut niiden menetystä ei tarvis pelätä.

Mutta anyways, tsemppii taas kaikille ja hyvää kesänalkua! ♡

2 kommenttia:

  1. Saisiko tuota tekstin väriä vaihdettua, hailakka vaalenpunainen ei erotu millään valkoisesta taustasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa mä nään tän kyl ainaki puhelimesta ihan hyvin :o

      Poista